کدام کشورهای اروپایی برای گردشگران ایرانی ویزا صادر کردند؟
.
همزمان با تعطیلات نوروز، تمایل ایرانیان برای سفر بیشتر شده است. بعد از رفع محدودیت های کرونایی و باز شدن مرزهای کشورهای اروپایی به روی گردشگران، سفارت های اروپایی در تهران هم با درخواست های هموطنان برای سفر به این کشورها در تعطیلات نوروز مواجه شدند.

با توجه به گزارش منتشرشده، سفارت های اسپانیا، فرانسه، سوئیس و ایتالیا امسال بیشتر از سایر کشورهای اروپایی برای تعطیلات نوروز برای ایرانیان ویزا صادر کردند.

سفارت اسپانیا که از چندین ماه پیش صدور ویزای توریستی را برای ایرانیان آغاز کرده است، برای تعطیلات نوروز هم این روال را ادامه داده است.

فرانسه نیز از جمله کشورهای است که در چند ماه اخیر برای ایرانیان ویزای شنگن صادر کرده است. بسیاری از ایرانیان برای تعطیلات نوروز از این کشور ویزای توریستی دریافت کرده اند.

اگر چه بیشترین ویزای توریستی برای ایرانیان از جانب کشور های اسپانیا و فرانسه صادر شده است، اما سوئیس هم در این روزها برای بسیاری از ایرانیان اقدام به صدور ویزای توریستی کرده است.

در نهایت سفارت ایتالیا در تهران برای مقاطعی درخواست ویزای توریستی را برای ایرانیان باز کرد، اگرچه این مدت کوتاه و به صورت نامنظم بوده است.

همچنین بعضی خبرها حاکی از آنست که سفارت یونان در تهران نیز بعد از ماه ها، در روزهای اخیر مجددا شروع به صدور ویزای توریستی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست