برای جذب کارمندان دورکار، ایتالیا ویزای دیجیتال دورکاری صادر می‌کند
.
ایتالیا در ماه‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین محل‌های دورکاری برای افراد شاغل نیز تبدیل شده است. اگرچه تاکنون قانون مدونی برای دورکاری در ایتالیا وجود نداشت، اما به تازگی قانونی برای صدور ویزایی جدید برای کارمندان دورکار تصویب شد و یک ویزای مخصوص به این دسته افراد اختصاص یافت.

هرچند تا کنون جزئیات این نوع ویزا اعلام نشده و به طور دقیق مشخص نشده که چه کسی واجد شرایط دریافت این ویزا است، اما احتمالا یکی از این شرایط، الزام متقاضیان به داشتن مدرک کارشناسی ارشد باشد.

به نظر می‌رسد بر خلاف ویزاهایی نظیر ویزاهای مخصوص “کارگران خارجی” که یک سقف مشخص سالیانه دارند، برای این نوع ویزا هیچ محدودیتی برای تعداد ویزاهای صادر شده در سال وجود نداشته باشد.

بنابر اعلام کارشناسان، این ویزاها در مرحله اول یک ساله اعطا خواهند شد و می‌توان برای اعضای خانواده نیز آن را دریافت کرد.

یکی از تفاوت‌های کلیدی این نوع ویزا با دیگر ویزاهای رایج در ایتالیا نیز این است که متقاضیان باید مالیات‌های خاصی بپردازند و فهرست بلندبالایی از شرایط لازم را داشته باشند.

هنوز تاریخی برای آغاز پروسۀ صدور این ویزا اعلام نشده است. در واقع تا زمانی که دستور رسمی دولتی صادر نشود، این ویزا در ایتالیا در دسترس نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست