آخرین بررسی نشریه فوربس: رتبه بندی شهرهای جهان بر اساس تعادل بین کار و زندگی

کشورهای اسکاندیناوی در صدر
وین هشتم

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که ایجاد تعادل میان کار و زندگی برایتان اهمیت دارد؛ تعادلی که باعث می‌شود شما حس بهتری از کاری که انجام می‌دهید دریافت نمایید.

اما کدام شهرها بهترین تعادل را میان کار و زندگی برقرار کرده اند؟ آنطور که نتایج تحقیقات نشریه “فوربس” در سال جاری نشان میدهد، پاسخ اکثرا در اروپا نهفته است.

در این بررسی، کشورهای اسکاندیناوی پنج نماینده در شش رتبه اول دارند.

کپنهاگ، پایتخت دانمارک، در صدر فهرست شهرهایی است که بهترین تعادل بین کار و زندگی را دارند. این شهر در چندین جنبه مرتبط با سبک زندگی، از جمله دومین شهر شاد جهان و رتبه برتر برابری جنسیتی بر اساس شاخص نابرابری جنسیتی، امتیاز بالایی دریافت کرده است.

✏️✏️ هلسینکی پایتخت فنلاند، استکهلم پایتخت سوئد و اسلو پایتخت نروژ به ترتیب رتبه های دوم تا چهارم را به خود اختصاص داده اند.

???????? در ادامه این رتبه بندی، اوکلند از نیوزلند و گوتنبرگ از سوئد در رتبه های پنجم و ششم قرار گرفته اند. وین، پایتخت اتریش با طیف گسترده‌ای از فضاهای سبز و مراقبت‌های بهداشتی و آموزش رایگان، مقام هشتم این جدول را کسب کرده است.

از نکات قابل توجه دیگر اینکه هیچ شهر ایالات متحده نتوانست جایگاهی را در لیست ۵۰ شهر برتر دنیا به دست آورد و بالاترین رتبه، آتلانتا بود که در رتبه ۵۲ جهان قرار داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست